Lovitură pentru Pro TV, într-o perioadă în care emisiunea ”Românii au talent” păstrează ștacheta ridicată la nivel înalt și captează atenția publicului din România. Seara de vineri este adjudecată, fără emoții, de Pro TV, în timp ce televiziunile concurente abia reușesc să țină pasul.
Conform paginademedia.ro, audiențele obținute de show-ul ”Românii au talent” – ediția a patra, din 1 martie (interval orar 20.30-23.35) – au fost următoarele:
Aproape 3,6 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la a patra ediție a audițiilor de la Românii au talent, la fel ca săptămâna trecută. Pro TV a avut audiențe de trei ori mai mari decât Kanal D și de nouă ori peste Antena 1. (Net NELIMITAT la 5 euro)
La orașe, audiența Românii au talent s-a dus aproape de 1,9 milioane de telespectatori pe minut, cu câteva zeci de mii peste săptămâna trecută. Emisiunea prezentată de Pavel Bartoș a avut, la orașe, cifre de aproape cinci ori mai mari decât Kanal D și de nouă ori peste Antena 1. De notat că Antena 1 a fost pe poziția a patra la orașe, fiind depășită și de România TV.
Aproape 800.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Românii au talent, cu 40.000 peste ediția trecută. De notat cota de piață pe publicul tânăr: aproape 50%, ceea ce înseamnă că jumătate dintre tinerii de la orașe care aveau televizoarele deschise erau pe Pro TV. Kanal D a fost pe poziția a doua, la peste 600.000 de telespectatori în urmă (o cifră de aproape șase ori mai mică decât a Pro TV). Antena 1, locul trei, a numărat puțin peste 100.000 de telespectatori tineri, adică de peste șase ori sub Românii au talent.